Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Μιούζικαλ θεατρικόν και τραγικοκωμικόν, σύγχρονων πολιτικόν και συναισθηματικόν, αποτελούμενο εξ ολοκλήρου από λαϊκάς ρήσεις… (ΒΙΝΤΕΟ)



 Ο φυγάς…

Τόπος: Η μεγάλη αίθουσα του θρόνου στο ανάκτορο…

- Είσοδος

  Μπαίνει ο μέγας αρχηγός Μάκαρος, ντυμένος χρυσοποίκιλτα, ενώ τον ακολουθούν ο μέγας  αρχών ομπρελοκράτωρ Παντό και η γραμματεύς…

«Μη μου μιλάτε απόψε θέλω μόνος μου να μείνω

μη μου μιλάτε αφήστε με μόνο μου

εγώ παρέα θα κάνω με τον πόνο μου» (Πάνος Γαβαλάς - Ρια Κούρτη)



Ο χορός αποτελούμενος από πελεκάνο και αβοκάντο…
«Γιατί θές να φύγεις που θα πας αφού σ’ αγαπώ και μ’ αγαπάς» (Γιώτα Λύδια)



Μάκαρος προς όλους:
«Θα φύγω νύχτα και τα ίχνη μου θα χάσεις» (Άγγελος  Διονυσίου)


Μούφας παρακολουθών όπισθεν του τοίχου, ανεβασμένος στους ώμους του σερίφη…
«Φύγε κι άσε με να απομείνω μόνος μου» (Πάνος Γαβαλάς)…



Ο χώρος κοιτων προς τον τοίχο..
«Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα» (Βασίλης Παπακωνσταντίνου)



Μούφας μειδιών σατανικά από τον τοίχο…
«Θυμάσαι που σου το 'λεγα να μην αγαπηθούμε
γιατί 'ναι η τύχη μας κακή και λίγο θα χαρούμε»
!!!
(Κρητική μαντινάδα)



Εισέρχεται κοντός  ανήρ, ενδεδυμένος στολήν στρατηγού…
«Τι να τα κάνω όλα αυτά απόψε που σε χάνω» (Ν. Πορτοκάλογλου)


Ο χορός:
«Έλα πίσω στη θέση σου» (Μαζωνάκης)

1 σχόλιο:

  1. Και η "κορώνα",ή κατ'άλλους "δαχτυλίδι",στον Νίκο τον λεβέντη!Άντε να τους μαζέψει τώρα ο νέος αρχηγός!Μάλλον κάτι ήξερε ο σοφός λαός στις εκλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.